ápr 09 2010

Camaro Rally Sport

Arra gondoltam, hogy ha majd eljön az ideje és Camaro-t fogok venni, lehet, hogy nem is Z28-at vennék, hanem Rally Sportot; annak sokkal vagányabb a festése.
Egyrészt iszonyatosan jól néz ki, hogy két színe van, másrészt nagyon finom, ahogy egy háromszínű csík (matrica) választja el egymástól ezeket.

Persze a Z28 a Camaro-k királya, a teljesítményorientált, gyárilag csúcsra tuningolt über-autó. De arra gondoltam, hogy nekem már úgyis csak egy öregúr lesz, akit kímélni kell, és akkor már szinte mindegy is, milyen teljesítmény lakozott benne anno. 

Ez az egész mostani álmodozás csak a kinézetről szól. Egyébként sem érdekelnek a lóerők, a nitro és a nyomaték, és én sem leszek az a tipikus gumifüstölős, driftelős vagánykodós fazon akkor sem, ha Camaróm lesz. Mivel azonban nagyon feltűnő egy ilyen autó önmagában is, úgy szeretném, hogy legyen nagyon cool, és nekem amúgy is legjobban a fekete-sárga kombináció tetszik, ami valljuk be nem kicsit feltűnő.

Az az érdekes, hogy a katalógusban a megrendelésnél csak előre összeállított kombinációkból lehet akkoriban választani. (Sajnos ezt a fekete-sárga kombinációt csak  1979-ben) Egyébként az is meglepő, hogy még belsőt sem akármilyet –csak a GM szerint hozzáillő színűt– lehetett választani akkoriban. Úgy látszik akkor még adtak az olyasmikre, mint az egységes kinézet.

Egyébként meg imádom ezeket a sárgákat és pirosokat. Megjegyzem, még a színárnyalatok sem olyanok mostanában, mint akkor. És persze most nem csak az amerikai autókról beszélek, épp a minap láttam egy olyan bogarat, hogy lehidaltam a szinétől. Persze lehet, hogy csak fakó volt, de volt benne valami olyan árnyalat, ami a mai kocsik fényezésében nincs meg.

 

 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://v8mazsola.blog.hu/api/trackback/id/tr121925393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása